Przejdź do menu Przejdź do treści

Krytyczne myślenie w społeczeństwie informacyjnym (CTIS)

Krytyczne myślenie w społeczeństwie informacyjnym (CTIS) – Projekt Strategicznego Partnerstwa Erasmus+ na rzecz Szkolnictwa Wyższego (zobacz https://ctis-erasmus.info/)

Numer projektu 2022-1-RO01-KA220-HED-000090207

Koordynator Uniwersytet Sapientia, Rumunia Czas trwania projektu: 27 miesięcy (1 września 2022 – 30 listopada 2024).

 

Partnerzy projektu: Uniwersytet Sapientia, Rumunia; Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Polska; Uniwersytet Wileński, Litwa; Wolny Uniwersytet w Burgas, Bułgaria; Uniwersytet Arystotelesa w Grecji.

Koordynator projektu w Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie: dr Anna Mróz

Ogólnym celem projektu CTIS jest stymulowanie innowacyjnych praktyk uczenia sięi nauczania poprzez opracowanie cyfrowych materiałów edukacyjnych mających na celu rozwijanie zaawansowanych umiejętności krytycznego myślenia i umiejętności korzystania z mediów wśród studentów szkół wyższych.

Głównym osiągnięciem projektu jest promowanie stosowania metod odwróconej klasy (ang. Flipped classroom) w rozwijaniu kompetencji krytycznego myślenia i umiejętności korzystania z mediów poprzez opracowanie niezbędnego materiału obejmującego treści kluczowe dla rozwijania myślenia krytycznego studentów. Materiały odwróconej klasy będą dostępne w siedmiu językach. Opracowany zostanie także przewodnik dla nauczycieli ułatwiający korzystanie z cyfrowych materiałów edukacyjnych w szkołach wyższych (więcej: https://ctis-erasmus.info/ ).

Tablica ogłoszeń